قوانین خرید ازسایت ایران شیور

ایران شیوریک فروشگاه اینترنتی می باشد که کاربران می توانند در سایت اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی ایران شیور به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی می باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های ایران شیور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین اعلام شده در صورت به روز شدن، جایگزین توافقات قبلی میباشد.

قوانین ثبت نام
برای خرید ازفروشگاه به دو صورت میباشد

عضو جدید : ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش

ثبت نام و ورود در سایت ایران شیور از طریق پیامک یکبار مصرف و ثبت نام از روش ایمیل انجام میشود لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باید و در صورت بروز مشکل از این بابت، ایران شیور مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

در صورت ثبت نام در سایت ایران شیور اطلاعات مندرج از سمت کاربر باید با ماهیت حقوقی کاربر یکسان باشد، برای مثال در صورت بروز مشکل و نیاز به عودت وجه به کاربر، اطلاعات صاحب اکانت مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از ثبت نام امکان تغییر شماره ی تماس ثبت شده ای که به عنوان نام کاربری تلقی میشود قابل تغییر نیست.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می شود که در سایت ایران شیور ثبت نام و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی ایران شیور می نماید.

فروشنده

محصولات ارائه شده در سایت ایران شیور تماما از فروشندگان و وارد کنندگان معتبر خریداری و به فروش میرسد.

در شرایطی خاص ایران شیوراین حق را دارد که کالا را از سفارش کاربر حذف و اطلاع رسانی انجام دهد مثل شرایط جشنواره یا دیده شدن مشکل در کالا.

قوانین ثبت سفارش

در ایران شیور تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می باشد و ایران شیور هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

پرداخت وجه سفارش فقط از پردا%