لطفا قبل از خرید این قسمت را مطالعه بفرمایید

مهم ترین هدف و اولویت گروه ایران شیور قبل از هر چیزی کسب رضایت مشتریان عزیز از خرید و آسودگی خیال از اصالت کالا میباشد، تا علاوه بر اینکه کالای خود را با مناسب ترین قیمت ممکن و خدمات ارسالی ویژه دریافت میکنند، از امکان ویژه ای که ایران شیور بوجود آورده بهره مند شوند، این امکان با عنوان ۷ روز ضمانت بازگشت کالا برای کاربران محترم برنامه ریزی شده است.

باوجود اینکه ایران شیورتمام سازوکارهای مطمئن مطابق با استانداردهای فروشگاه های اینترنتی سراسر دنیا جهت تأمین و ارسال کالا بکار میبرد، ممکن است به هر دلیلی کالایی که به دست مشتری میرسد دچار مشکل شده باشد، که در این صورت کالا تحت ضمانت بازگشت کالا با هزینه ایران شیور عودت شده و طبق نظر مشتری هزینه ی کالا بازگردانده خواهد شد و یا در صورت موجودی کالا، کالای سالم به مشتری ارسال میشود.

لازم به ذکر است که کاربران محترم حتماً در انتخاب کالای خود دقت فرمایند سفارش ثبت شده قابلیت .

لطفا برای انتخاب آگاهانه از مشاورین فروشگاه در ساعات کاری و از پشتیبانی آنلاین  میتوانید استفاده کنید . 

بعلت  بهداشتی بودن  محصولات کالای فروخته شده پس گرفته نمیشود.

مشتریان گرامی به محض دریافت کالا و بررسی آن در صورتی که آسیب و یا مغایر کالای درخواستی شماست (شناسه کالا درخواستی در سایت با شناسه کالای دریافتی مغایر باشد )، میتوانند با پر کردن فرم بازگشت کالا در قسمت حساب کاربری -فرم ارجاع به کارشناس خدمات پس از فروش   اقدام کرده، و کارشناسان ما  در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری میکنند.(توضیح این که اگرکالا مغایر سفارش شمابود به هیچ عنوان کالا باز نشود)

نکته مهم : لوازم مصرفی یدکی و ضعیف بودن کارتن محصول شامل گارانتی ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نیستند.

کالاهای برند های متفرقه (کیمی -حیمی -دی اس پی -وی جی آر ) که نوع گارانتی ذکر  نشده باشد  شامل گارانتی بازگشت نمی باشد.

برند های وال  – موزر ممکن است در  قسمت شانه  یا قاب  دارای خش باشد که  ذکر شده – برند ها از جمله  اورال بی  و …  در بعضی مدل ها  جعبه ( کارتن) ضعیف میباشد شامل برگشت کالا نمیشود.

در بعضی محصولات  که دارای رنگ نقره ای یا مشکی براق ممکن است که از زاویه های متفاوت دارای خش باشه که این مسله شامل معیوب بودن نمیشود.

در قسمت نوع گارانتی بایدنوع گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی کالا (۷ روزه)) قید شده باشه تا بتونید از خدمات برگشت استفاده کنید.

 منو قطعات یدکی : تیغه و توری -مایع شستشو -آداپتور-باطری و…. (لوازم مصرفی) گارانتی ندارد و مرجوع پذیر نیست.

بعلت بیمه شدن مرسوله ها لطفا مرسوله را قبل از تحویل گرفتن کالا( از نظر شکستگی و ضرب خوردگی )  بررسی کنید واگر مشکل دارد از مامور پست تحویل نگیرید .در غیر این صورت از بیمه مرسوله نمیتوانید استفاده کنید و فروشگاه مسولیتی در قبال ضرب خوردگی و شکستگی نداره.

ابتدا از قسمت حساب کاربری - فرم خدمات پس از فروش را تکمیل نمایید و منتظر باشید تا کارشناس بررسی و نتیجه را در قسمت حساب کاربری -اعلانات شخصی درج نمایند ( حدود 24-72 ساعت کاری)
خدمات پس از فروش بصورت غیر حضوری انجام میگردد.
هزینه ارسال و دریافت کالای که به کارشناس ارجاع شود بعهده خریدار می باشد.
در قسمت پیام های شخصی آدرس خدمات پس از فروش برای هر کاربر اعلام میشه